Resurrection

Gramy w Nostale. Dążymy do tego aby w naszej fam każdemu było extra! Zawsze i wszędzie Resurrection SUPER bedzie :D!!


#1 2011-06-27 12:16:12

Themari

Gość

Sp łucznika

Sp1 Ranger(Myśliwy)

http://img845.imageshack.us/img845/3293/90914616.png

Atrybut:woda
Zalety:zamrażanie,oszołomienie,speed
Wady:dużo ludzi na bb nęka o speed

Łucznictwo

    Poziom profesji: 0
    Element: woda
    Zasięg: 8 komórek
    Cel: Wybierz jeden
    Czas rzucania: 0.0s
    Czas ponownego użycia: 0.8s
    Zużycie many: 0
    Daleki atak zwiększony o 80
    Energia wody zwiększona o 120


Atak Sokoła

    Poziom profesji: 2
    Element: woda
    Zasięg: Własna postać lub 4 komórki
    Cel: Wybierz jeden
    Czas rzucania: 1.0s
    Czas ponownego użycia: 30,0s
    Zużycie many: 150
    Z prawdopodobieństwem 100% możesz stworzyć [sokole oko ]


Postrzał w głowę

    Poziom profesji: 4
    Element: woda
    Zasięg: 8 komórek
    Cel: Wybierz jeden
    Czas rzucania: 0,6s
    Czas ponownego użycia: 7,0s
    Zużycie many: 45
    Daleki atak zwiększony o 250
    Energia wody zwiększona o 180
    Z prawdopodobieństwem 40% możesz stworzyć [oszołomienie ]
    Prawdopodobieństwem zadania śmiertelnego trafienia jest zwiększone o 50%


Szybki Niczym Wiatr

    Poziom profesji: 6
    Element: woda
    Zasięg: Własna postać lub 4 komórki
    Cel: Wybierz jeden
    Czas rzucania: 1,0s
    Czas ponownego użycia: 60,0s
    Zużycie many: 250
    Z prawdopodobieństwem 100% możesz stworzyć [tańczący z wiatrem ]


Uderzenie Pioruna

    Poziom profesji: 8
    Element: woda
    Zasięg: 8
    Cel: Dookoła wroga w promieniu 2 komórek
    Czas rzucania: 0,5s
    Czas ponownego użycia: 40,0s
    Zużycie many: 145
    Daleki atak zwiększony o 250
    Energia wody zwiększona o 150
    Z prawdopodobieństwem 80% możesz stworzyć [huk błyskawicy ]


Potrójna Strzała

    Poziom profesji: 10
    Element: woda
    Zasięg: 8 komórek
    Cel: Szczególna Strefa
    Czas rzucania: 0,2s
    Czas ponownego użycia: 30,0s
    Zużycie many: 80
    Daleki atak zwiększony o 500
    Energia wody zwiększona o 350


Zwiększenie Zasięgu

    Poziom profesji:12
    Element: woda
    Zasięg: 12 komórek
    Cel: Wybierz jeden
    Czas rzucania: 1,2s
    Czas ponownego użycia: 35,0
    Zużycie many: 120
    Daleki atak zwiększony o 800
    Energia wody zwiększona o 500
    Z prawdopodobieństwem 30% możesz stworzyć [pozwala rezygnować ]


Wirujący Piorun

    Poziom profesji: 14
    Element: woda
    Zasięg: 8 komórek
    Cel: Szczególna strefa
    Czas rzucania: 0,4s
    Czas ponownego użycia: 20,0s
    Zużycie many: 100
    Daleki atak zwiększony o 200
    Energia wody zwiększona o 1300
    Z prawdopodobieństwem 30% możesz stworzyć [mróz ]


Eksplozja Pioruna

    Poziom profesji: 16
    Element: woda
    Zasięg: Dookoła wroga w promieniu 4 komórek
    Cel: Szczególna strefa
    Czas rzucania: 0,4s
    Czas ponownego użycia: 60,0s
    Zużycie many: 135
    Daleki atak zwiększony o 800
    Energia wody zwiększona o 400
    Z prawdopodobieństwem 15% możesz stworzyć [pozwala rezygnować ]
    Podczas atakowania przy dalekim dystansie, niema kary dla bliskiego dystansu.


Szybka Regeneracja

    Poziom profesji: 18
    Element: woda
    Zasięg: Własna postać
    Cel: Wybierz jeden
    Czas rzucania: 1,0s
    Czas ponownego użycia: 120,0s
    Zużycie many: 300
    Z prawdopodobieństwem 100% możesz stworzyć [szybko ]


Burza

    Poziom profesji: 20
    Element: woda
    Zasięg: 10 komórek
    Cel: Dookoła wroga w promieniu 3 komórek
    Czas rzucania: 0,8s
    Czas ponownego użycia: 120,0s
    Zużycie many: 200
    Daleki atak zwiększony o 1200
    Energia wody zwiększona o 800
    Z prawdopodobieństwem 30% możesz stworzyć [mróz ]
    Podczas atakowania przy dalekim dystansie, niema kary dla bliskiego dystansu.

    ____________________________________________________________________________________________
    Sokole oko
        Daje duże prawdopodobieństwo na zadanie skutecznego ataku
        Zawsze atakuj z szybkością 90%
        Im większy dystans od przeciwnika, tym większa zmiana siły (dystans większy niż 3 komórki)

    Oszołomienie
        Jesteś zamroczony
        Nie czujesz bólu od zadawanych ciosów, gdyż straciłeś przytomność
        Ruch niemożliwy
        Nie można atakować
        Nie możesz tego uniknąć

    Tańczący z wiatrem
        Aktywuje szybki bieg
        Szybkość ruchu jest zwiększona o 2
        Pojawia się zarys postaci

    Huk błyskawicy
        Na chwilę zatrzymuje atak
        Nie można atakować
        Z prawdopodobieństwem 75% przy uwalnianiu wystąpi [odkryć słaby punkt ]

    Odkryć słaby punkt
        Odkrywa słabe punkty i zawsze rozpoznaje śmiertelne ataki
        Zawsze otrzymujesz śmiertelny atak

    Pozwala rezygnować
        Spowalnia działanie czarów oraz prędkość poruszania
        Szybkość Ruchu jest zmniejszona o 1
        Czas rzucania zaklęcia jest zmniejszony o 20% (włączając magię)

    Szybko
        Zmniejsza czas regeneracji umiejętności
        Czas ponownego użycia umiejętności jest zmniejszony o 20%

    Mróz
        Zamarza i nie może się poruszać
        Ruch niemożliwy
        Nie można atakować


Sp2  Assassin(zabójca)

http://img96.imageshack.us/img96/8046/63362076.png

Atrybut:mrok
Zalety:świetny w pvp
Wady:???
Atak Sztyletu

    Poziom profesji: 0
    Element: Mrok
    Zasięg: 1 komórka
    Cel: Wybierz jeden
    Czas rzucania: 0,0s
    Czas ponownego użycia: 0,4s
    Zużycie many: 0
    Bliski atak zwiększony o 50
    Energia mroku zwiększona 80


Cri-up

    Poziom profesji: 2
    Element: Brak
    Zasięg: Własna postać
    Cel: Wybierz jeden
    Czas rzucania: 0,6s
    Czas ponownego użycia: 60,0s
    Zużycie many: 100
    Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [cre-up ]


Cios

    Poziom profesji: 4
    Element: Mrok
    Zasięg: 4 komórki
    Cel: Wybierz jeden
    Czas rzucania: 0,0s
    Czas ponownego użycia: 4,0s
    Zużycie many: 15
    Bliski atak zwiększony o 350
    Energia mroku zwiększona o 400
    Z prawdopodobieństwem 60% może stworzyć [śmiertelne krwawienie ]


Gęsta mgła

    Poziom profesji: 6
    Element: Mrok
    Zasięg: Własna postać
    Cel: dookoła wroga w promieniu 4 komórek
    Czas rzucania: 0,4s
    Czas ponownego użycia: 240,0s
    Zużycie many: 100
    Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [smog ]


Miotanie łańcuchem z hakiem

    Poziom profesji: 8
    Element: Mrok
    Zasięg: 5 komórek
    Cel: Wybierz jeden
    Czas rzucania: 0,5s
    Czas ponownego użycia: 40,0s
    Zużycie many: 150
    Z prawdopodobieństwem 70% może stworzyć [szok ]


Zataczanie

    Poziom profesji: 10
    Element: Brak
    Zasięg: Własna postać
    Cel: Wybierz jeden
    Czas rzucania: 0,0s
    Czas ponownego użycia: 7,0s
    Zużycie many: 120
    Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [wyssij siłę ataku ]


Tomahawk

    Poziom profesji: 12
    Element: Mrok
    Zasięg: 5 komórek
    Cel: Dookoła wroga w promieniu 2 komórek
    Czas rzucania: 0,2s
    Czas ponownego użycia: 30,0s
    Zużycie many: 120
    Daleki atak zwiększony o 600
    Energia mroku zwiększona o 500
    Z prawdopodobieństwem 70% może stworzyć [trucizna umysłu ]


Cień

    Poziom profesji: 14
    Element: Brak
    Zasięg: Własna postać
    Cel: Wybierz jeden
    Czas rzucania: 0,5s
    Czas ponownego użycia: 100,0s
    Zużycie many: 400
    Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [kryjówka ]


Cios szturmowy

    Poziom profesji: 16
    Element: Mrok
    Zasięg: Własna postać
    Cel: Dookoła wroga w promieniu 2 komórek
    Czas rzucania: 0,0s
    Czas ponownego użycia: 40,0s
    Zużycie many: 50
    Bliski atak zwiększony o 900
    Energia mroku zwiększona o 600
    Z prawdopodobieństwem 80% może stworzyć [zraniona noga ]


Śmiertelny celny strzał

    Poziom profesji: 18
    Element: Mrok
    Zasięg: 1 komórka
    Cel: Wybierz jeden
    Czas rzucania: 1,0s
    Czas ponownego użycia: 50,0s
    Zużycie many: 90
    Bliski atak zwiększony o 300
    Energia mroku zwiększona o 500
    Ataki z ukrycia mogą spowodować dodatkowe obrażenia w wysokości 2500


Bomba

    Poziom profesji: 20
    Element: Mrok
    Zasięg: Własna postać
    Cel: Dookoła wroga w promieniu 3 komórek
    Czas rzucania: 1,0s
    Czas ponownego użycia: 90,0s
    Zużycie many: 80
    Bliski atak zwiększony o 1000
    Energia mroku zwiększona o 1800
    Z prawdopodobieństwem 80% może stworzyć [trucizna wzmocnienia ]
    ____________________________________________________________________________________________
    Cre-up
        Koncentracja zwiększa ilośc krytycznych trafień
        Zawsze zadajesz śmiertelny atak z prawdopodobieństwem 50%

    Śmiertelne krwawienie
        Zmniejsza PŻ i dezaktywuje śmiertelne ataki
        Nigdy nie zadasz śmiertelnego ataku
        Co każde sekundy utrata PŻ przez (poziom działania *5)

    Smog
        Zmniejsza celność
        Zawsze atakuj z celnością 30%

    Szok
        Jesteś mocno poturbowany i twój atak został przerwany
        Nie czujesz bólu od zadawanych ciosów, gdyż straciłeś przytomność
        Szybkość ruchu jest zmniejszona o 3
        Nie można atakować
        Nie możesz tego uniknąć

    Wyssij siłę ataku
        wysysa ataki innych i sięregeneruje
        Zmień atak przeciwnika w moją siłę

    Trucizna umysłu
        Zadaje tyle obrażeń, ile zużyto PM
        PŻ są tracone przez 100% zużycia PM

    Kryjówka
        Ukryć się przed wrogiem
        Zakradnij się
        Szybkość ruchu jest zmniejszona o 4

    Zraniona noga
        Zostałeś zraniony w nogę, dlatego poruszasz sięwolniej
        Szybkość ruchu jest zmniejszona o 50%

    Trucizna wzmocnienia
        Czas trwania: 30,0 sekund
        Redukuje wszystkie odporności, otrzymujesz ataki śmiertelne
        Otrzymujesz śmiertelny atak z prawdopodobieństwem 50%
        Odporność na wszystkie energie zmniejszona o 10


Sp3 Destroyer(niszczyciel)

http://img3.imageshack.us/img3/541/46642221.jpg

Atrybut:ogień
Zalety:dobry do walki z potworami
Wady:???

Wystrzał z flinty

    Poziom profesji: 0
    Element: ogień
    Zasięg: 6 komórek
    Cel: Wybierz jeden
    Czas rzucania: 0,2 sekundy
    Czas ponownego użycia: 0,8 sekundy
    Zużycie many: 0
    Daleki atak zwiększony o 150
    Energia ognia zwiększona o 180


Szybki strzał

    Poziom profesji: 2
    Element: ogień
    Zasięg: 6 komórek
    Cel: Wybierz jeden
    Czas rzucania: 0,2 sekundy
    Czas ponownego użycia: 0,7 sekundy
    Zużycie many: 45
    Daleki atak zwiększony o 300
    Energia ognia zwiększona o 350
    Z prawdopodobieństwem 30% może stworzyć [oszołomienie ]


Daleki strzał

    Poziom profesji: 4
    Element: ogień
    Zasięg: 6 komórek
    Cel: Szczególna strefa
    Czas rzucania: 0,4 sekundy
    Czas ponownego użycia: 40,0 sekund
    Zużycie many: 70
    Daleki atak zwiększony o 700
    Energia ognia zwiększona o 700
    Prawdopodobieństwem zadania śmiertelnego trafienia jest zwiększone o 100%


Dopalacz ON

    Poziom profesji: 6
    Element: ogień
    Zasięg: Własna postać
    Cel: Wybierz jeden
    Czas rzucania: 0,2 sekundy
    Czas ponownego użycia: 55,0 sekund
    Zużycie many: 180
    Z prawdopodobieństwem 100% możesz stworzyć [włącz dopalacz ]


Podkładanie bomb

    Poziom profesji: 8
    Element: ogień
    Zasięg: Własna postać
    Cel: Wybierz jeden
    Czas rzucania: 1,0 sekunda
    Czas ponownego użycia: 2,5 sekundy
    Zużycie many: 50
    Połóż bombę azonową.


Bomba gazowa

    Poziom profesji: 10
    Element: ogień
    Zasięg: 6 komórek
    Cel: Dookoła wroga w promieniu 1 komórki
    Czas rzucania: 0,5 sekundy
    Czas ponownego użycia: 60,0 sekund
    Zużycie many: 90
    Z prawdopodobieństwem 100% możesz stworzyć [trujący gaz ]


Eksplodujący strzał

    Poziom profesji: 12
    Element: ogień
    Zasięg: 6 komórek
    Cel: Wybierz jeden
    Czas rzucania: 0,5 sekundy
    Czas ponownego użycia: 23,0 sekundy
    Zużycie many: 110
    Odpycha przeciwnika na 4 komórki
    Daleki atak zwiększony o 300
    Energia ognia zwiększona o 1500


Lekarstwo

    Poziom profesji: 14
    Element: ogień
    Zasięg: Własna postać lub 3 komórki
    Cel: Wybierz jeden
    Czas rzucania: 0,4 sekundy
    Czas ponownego użycia: 100,0 sekund
    Zużycie many: 85
    Usuwa szkodliwe efekty poniżej 3 poziomu


Grzmiący strzał

    Poziom profesji: 16
    Element: ogień
    Zasięg: 6 komórek
    Cel: Dookoła wroga w promieniu 1 komórki
    Czas rzucania: 0,5 sekundy
    Czas ponownego użycia: 35,0 sekund
    Zużycie many: 150
    Daleki atak zwiększony o 900
    Energia ognia zwiększona o 1100
    Z prawdopodobieństwem 40% możesz stworzyć [silne krwawienie ]


Mina ogniowa

    Poziom profesji: 18
    Element: ogień
    Zasięg: Własna postać
    Cel: Wybierz jeden
    Czas rzucania: 1,0 sekunda
    Czas ponownego użycia: 60,0 sekund
    Zużycie many: 160
    Połóż bombę samozniszczenia


Upadek do piekła

    Poziom profesji: 20
    Element: ogień
    Zasięg: 6 komórek
    Cel: Dookoła worga w promieniu 2 komórek
    Czas rzucania: 1,2 sekundy
    Czas ponownego użycia:120,0 sekund
    Zużycie many: 200
    Daleki atak zwiększony o 1000
    Energia ognia zwiększona o 1500
    Z prawdopodobieństwem 80% możesz stworzyć [śmiertelne zamroczenie ]

    ____________________________________________________________________________________________
    Oszołomienie
        Jesteś zamroczony. Nie czujesz bólu od zadawanych ciosów. gdyż straciłeś przytomność
        Czas trwania: 5,0 sekund
        Ruch niemożliwy
        Nie można atakować
        Nie możesz tego uniknąć
    Włącz dopalacz
        Z dopalaczem poruszasz się bardzo szybko
        Czas trwania: 42,0 sekund
        Szybkość ruchu jest zwiększona o 3
        Pojawia się zarys postaci
    Trujący gaz
        Tracisz obronę i nie możesz używać przedmiotów
        Czas trwania: 20,0 sekund
        Poziom obrony jest zmniejszony o 2
        Zawsze otrzymujesz śmiertelny atak z prawdopodobieństwem 50%
        Przy uwalnianiu z prawdopodobieństwem 50% wystąpi [drugi trujący gaz ]
    Drugi trujący gaz
        Nie możesz użyć umiejętności
        Czas trwania: 5,0 sekund
        Nie można atakować
    Silne krwawienie
        Poważna rana, która zmniejsza PŻ
        Czas działania: 20,0 sekund
        Co każde 2 sekundy utrata PŻ (Poziom postaci *4)
        Przy uwalnianiu z prawdopodobieństwem 30% wystąpi [złamane serce ]
    Złamane serce
        Jesteś przygnębiony
        Czas działania: 30,0 sekund
        Co każde 4 sekundy utrata PM przez (poziom postaci /3)
        Szybkość ruchu zmniejszona o 20%
    Śmiertelne zamroczenie
        Obezwładniony. Nie możesz się poruszać, ani używać przedmiotów
        Czas działania: 6,0 sekund
        Ruch niemożliwy
        Nie można atakować
        Działanie uboczne po 0,5 sekundach: nie możesz tego uniknąć


Sp4 Wild Keeper (poskramiacz)

http://img40.imageshack.us/img40/4766/22983287.png

Atrybut:Światło
Zalety:obszarówki,atrybut światła niezbędny na LoD
Wady:???

Rzuć bumerangiem

    Poziom profesji: 0
    Element: Światło
    Zasięg: 6 komórek
    Cel: Wybierz jeden
    Czas rzucania: 0.1s
    Czas ponownego użycia: 0.7s
    Zużycie many: 0
    Daleki atak został zwiększony o 110
    Energia światła zwiększona o 160


Atak węży

    Poziom profesji: 2
    Element: Światło
    Zasięg: 6 komórek
    Cel: Dookoła wroga w promieniu 6 komórek
    Czas rzucania: 0,2s
    Czas ponownego użycia: 0.7s
    Zużycie many: 50
    Daleki atak zwiększony o 240
    Energia światła zwiększona o 350
    Z prawdopodobieństwem 40% może stworzyć [oszołomienie ]


Szpon potwora

    Poziom profesji: 4
    Element: Światło
    Zasięg: 6 komórek
    Cel: Szczególna strefa
    Czas rzucania: 0,4s
    Czas ponownego użycia: 25,0s
    Zużycie many: 85
    Daleki atak zwiększony o 360
    Energia światła zwiększona o 500
    Z prawdopodobieństwem 30% może stworzyć [silne krwawienie ]


Duch orła

    Poziom profesji: 6
    Element: brak
    Zasięg: Własna postać
    Cel: Wybierz jeden
    Czas rzucania: 0,5s
    Czas ponownego użycia: 180,0s
    Zużycie many: 150
    Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [duch orła ]


Elementarne światło

    Poziom profesji: 8
    Element: brak
    Zasięg: Własna postać
    Cel: Dookoła przyjaciół w promieniu 2 komórek
    Czas rzucania: 0,2s
    Czas ponownego użycia: 120,0s
    Zużycie many: 70
    Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [świetlisty element ]


Latać w kółko

    Poziom profesji: 10
    Element: Światło
    Zasięg: Własna postać
    Cel: Dookoła wroga w promieniu 3 komórek
    Czas rzucania: 0,4s
    Czas ponownego użycia: 32,0s
    Zużycie many: 110
    Daleki atak zwiększony o 800
    Energia światła zwiększona o 650


Duch wilka

    Poziom profesji: 12
    Element: Brak
    Zasięg: Własna postać
    Cel: Wybierz jeden
    Czas rzucania: 0,2s
    Czas ponownego użycia: 300,0s
    Zużycie many: 110
    Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [duch wilka ]


Elementarny mrok

    Poziom profesji: 14
    Element: Brak
    Zasięg: Własna postać
    Cel: Ddookoła wroga w promieniu 3 komórek
    Czas rzucania: 1,0s
    Czas ponownego użycia: 60,0s
    Zużycie many: 90
    Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [utrata elementów ]


Bluszcz

    Poziom profesji: 16
    Element: Światło
    Zasięg: Własna postać
    Cel: Ddookoła wroga w promieniu 4 komórek
    Czas rzucania: 0,5s
    Czas ponownego użycia: 60,0s
    Zużycie many: 180
    Daleki atak zwiększony o 1200
    Energia światła zwiększona o 1500
    Z prawdopodobieństwem 70% może stworzyć [szok ]


Duch niedźwiedzia

    Poziom profesji: 18
    Element: Brak
    Zasięg: Własna postać
    Cel: Wybierz jeden
    Czas rzucania: 0,0s
    Czas ponownego użycia: 300,0s
    Zużycie many: 180
    Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [duch niedźwiedzia ]


Siła lasu

    Poziom profesji: 20
    Element: Światło
    Zasięg: 6 komórek
    Cel: Dookoła wroga w promieniu 4 komórek
    Czas rzucania: 0,6s
    Czas ponownego użycia: 110,0s
    Zużycie many: 200
    Daleki atak zwiększony o 1700
    Energia światła zwiększona o 1800
    Z prawdopodobieństwem 80% może stworzyć [cięcie ]

    ____________________________________________________________________________________________
    Oszołomienie
        Jesteś zamroczony
        Nie czujesz bólu od zadawanych ciosów, gdyż straciłeś przytomność
        Ruch niemożliwy
        Nie można atakować
        Nie możesz tego uniknąć

    Utrata elementów
        Powoduje negatywne efekty i cierpienie lasu
        Zawsze otrzymujesz śmiertelny atak z prawdopodobieństwem 70%
        Odporność na wszystkie energie jest zmniejszona o 40

    Silne krwawienie
        Poważna rana, która zmniejsza PŻ
        Co każde 2 sekundy utrata PŻ przez (poziom działania *4)
        Przy uwalnianiu z prawdopodobieństwem 30% wystąpi [złamane serce ]

    Złamane serce
        Jesteś przygnębiony
        Co każde 4 sekundy utrata PM przez (poziom działania /3)
        Szybkość ruchu jest zmniejszona o 20%

    Szok
        Jesteś mocno poturbowany i twój atak został przerwany
        Nie można atakować
        Nie możesz tego uniknąć
        Szybkość ruchu jest zmniejszona o 3

    Duch niedźwiedzia
        Budzi w tobie ducha niedźwiedzia
        Zwiększa maksymalne PŻ o 30%
        Zwiększa maksymalne PM o 30%

    Duch orła
        ]Budzi w tobie ducha orła
        Celność wszystkich ataków jest zwiększona o 30
        Prawdopodobieństwo zadania śmiertelnego trafienia jest zwiększona o 10%

    Duch wilka
        Budzi w tobie duszę wilka
        Szybkość ruchu jest zwiększona o2
        Daleki atak zwiększony o (poziom działania *4)

    Świetlisty element
        Zwiększa odporność ducha lasu na światło
        Odporność na światło jest zwiększona o 30

    Cięcie
        Zmniejsza PM i redukuje obronę do połowy
        Utrata 70% pozostałych PM
        Siła obrony jest zmniejszona o 50%

Teraz jest git ;d

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.narutoarea.pun.pl www.wos.pun.pl www.elzuzel.pun.pl www.eurora.pun.pl www.bakuganyelblaga.pun.pl