Yammy - 2011-06-26 22:23:58 |
NosVille
_________________________________________________________________________________________________________
W NosVille każdy zaczyna swoją pierwszą przygodę. W tym mieście rozmieszczeni są najważniejsi NPC. U nich możemy rozpocząć misję, nabyć umiejętności, a także coś kupić. Tutaj możemy złapać swojego pierwszego zwierzaka - Kurę, lub Owieczkę. Fioletowy romb na mapie umożliwia nam zdobycie Pieczęci Kurczaka. Z NosVille można się udać do: Łąki NosVille, Plac Portu Alveus, MiniLand, Prywatne Sklepy, Ścieżka do Farmy Kurczaków.
|
Yammy - 2011-06-26 22:25:01 |
Łąki NosVille
_________________________________________________________________________________________________________
Na Łąkach NosVille rozpoczynamy przygodę z kamieniami czasoprzestrzennymi. Z Łąki NosVille możemy przejść do: NosVille, Tereny Kopalń, Słoneczne Łąki, Dach Pełni Księżyca.
|
mixes - 2011-06-27 07:19:05 |
No, no... pięknie ;)
|
Yammy - 2011-06-27 08:58:31 |
Tereny Kopalń
_________________________________________________________________________________________________________
Tutaj rozpoczyna się obszar kopalń. W kopalniach znajdują się Kovolci. Szefem kopalń jest Mudog. Koło Górnika Yobby Expy, który znajduje się koło Zachodniej Kopalni 2 możemy zrobić misję na Jajamaru. Z tej mapy możemy przejść do: Łąki NosVille, Zachodnia Kopalnia 1, Zachodnia Kopalnia 2, Łąka Komety, Słoneczne Łąki.
|
Yammy - 2011-06-27 08:59:33 |
Słoneczne Łąki
_________________________________________________________________________________________________________
Fioletowy romb na mapie oznacza możliwość zrobienia karty SP - Pajama. W jednej z czasoprzestrzeni na tym terenie możemy zdobyć Toma. Z Słonecznych Łąk możemy przejść do: Tereny Kopalń, Łąki NosVille, Sekretna Farma Kurczaków, Skalny Kliff 1, Wejście do Galaretek, Posterunek Fernon.
|
Yammy - 2011-06-27 09:01:07 |
Posterunek Fernon
_________________________________________________________________________________________________________
W tym terenie żyją Koraeni - pokrewna rasa Kovolt. Na tej mapie znajduje się kamień SP umożliwiający zdobycie karty specjalisty - SP1. Mapa ta umożliwia nam dojście do: Słoneczne Łąki, Północna Kopalnia, Zachodnia Kopalnia, Zaklęta Ścieżka, Wejście do Ginseng, Świątynia Fernon 1.
|
Yammy - 2011-06-27 09:03:52 |
Zaklęta Ścieżka
_________________________________________________________________________________________________________
Ścieżka prowadzi to Wieży Magiii. Jest posypana dużą ilością Mandragor, Żeńszeni i Stalowych Chomików. Na tym obszarze znajduje się bardzo duża ilość krzaków z owocami potrzebnymi do uruchomienia konstrukcji 'Pień Drzewa.' W zaroślach znajduje się Osobliwy Ślad potrzebny do zadania. Z tej mapy możemy przejść do: Wieża Magii 1, Posterunek Fernon.
|
Yammy - 2011-06-27 09:05:42 |
Świątynia Fernon
_________________________________________________________________________________________________________
Świątynia Fernon ma dużo korytarzy, oraz pięter. Na tym terenie możemy spotkać Kenko. W tej świątyni kończymy przygodę z Aktem 1. Na jednym z pięter po znalezieniu fioletowego rombu mamy możliwość zdobycia kolejnej karty specjalisty - SP2. Z Świątyni Fernon możemy przejść do: Świątynia Fernon 1-10, Sekretny Pokój, Świątynia Fernon 1, Północne Wyjście, Zachodnie Wyjście, Wschodnie Wyjście, Ścieżka ZicZack, Świątynia Fernon 2, Kryjówka Fernon 1, Brama Lamentu Umarłych, Zachodnia Góra Krem, Tajemne Bramy.
|
mixes - 2011-06-27 09:06:30 |
heh ty kazda mape opiszesz?
|
Yammy - 2011-06-27 09:07:00 |
Zachodni Krem
_________________________________________________________________________________________________________
Ta góra to główny obóz Koraenów. Mieszka tutaj Szef Wioski, oraz jego podwładni. Na tym skalistym terenie znajduje się wiele górskich jaskiń. Jest tu także Jaskinia w NosObozie, którą zarządza Annii. Koło niej stoi Dogo u którego mamy możliwość kupienia nowych skilli. Lokalizacja ta jest początkiem Akt 2. Tutaj (podobnie jak w NosVille) możemy kupić biżuterię, EQ, rzeczy do MiniLandu, oraz rozmaitości. Góra Krem to drugie miasto. U Titusa możemy wybrać tą lokację jako odrodzenie po śmierci. Z tej mapy możemy przejść do: Jaskinia Wodza, Jaskinia w NosObozie, Głęboka Jaskinia, Górska Jaskinia 1, Górska Jaskinia 2, Świątynia Fernon 2, Wschodnia Góra Krem, Szczyt Kremu.
|
Yammy - 2011-06-27 09:08:21 |
Szczyt Kremu
_________________________________________________________________________________________________________
Szczyt wielkiej góry. Szczyt jest podzielony na dwie części. Na pierwszej części są krzaki z owocami, które musimy pobrać za pomocą pustej butelki do zrobienia jednej z misjii, oraz kamień duszy specjalisty - SP3. Po drugiej stronie możemy spotkać Zniszczony Posąg Shinebone - potrzebny do wykonania jednej z misji. Ze Szczytu Góry Krem mamy możliwość przemierzania takich lokacji jak: Zachodnia Góra Krem, Jaskinia Duchów, Skalny Urwisko, Wschodnia Góra Krem, Ścieżka do Ołtarza, Klif Zachodzącego Słońca.
|
Yammy - 2011-06-27 09:32:31 |
Skalny Urwisko
_________________________________________________________________________________________________________
Wielkie urwisko rozpadlin i ostrych skał. Rośnie tutaj Dzika margerytka i Kosaciec potrzebne do wykonania zadania w późniejszych misjach. Na samym dole mapy znajduje się kolejna część urwisk, w których w dalszym przejściu znajdziemy czasoprzestrzeń z olbrzymim posągiem kraba i napisem Chrysos. Z tej mapy możemy dojść do: Szczyt Kremu, Zimny Tunel, Skalny Wąwóz.
|
Yammy - 2011-06-27 09:37:58 |
Loch Shanera
_________________________________________________________________________________________________________
W Lochu Shanera mieszka rasa Catsów. Są one negatywnie nastawione do rasy Kovoltów. Z Lochu Shanera możemy przejść do: Loch Shanera -1, Loch Shanera -2, Ukryta Grotaj, Loch Shanera -3, Labirynt Cierpienia, Loch Shanera -4.
|
Yammy - 2011-06-27 09:39:05 |
Klif Zachodzącego Słońca
_________________________________________________________________________________________________________
Z Klifu roztacza się piękny widok na świat NosTale. Na mini-mapie możemy zauważyć Wojownika wraz z jakimś gigantycznym potworem. Na końcu klifu znajduje się Brama do Krainy Śmierci. Jej otwieranie w chwili obecnej ogłaszane jest na forum, lub w grze. Z tej mapy możemy iść do: Szczyt Kremu.
|
Yammy - 2011-06-27 09:40:55 |
Tajne Laboratorium
_________________________________________________________________________________________________________
Tajne Laboratorium to obszar pełen Zombie, Czaszek i Boingów. W tym miejscu robimy zadanie na lvl 66. Laboratorium ma kilka pięter i czasoprzestrzeni (2). W niektórych miejscach możemy zauważyć zwoje oświetlenia. Z tej mapy możemy iść do: Tajne Loborator. 2, Tajne Loborator. 3.
|
Yammy - 2011-06-27 09:42:38 |
Las Jodłowy
_________________________________________________________________________________________________________
W Lesie Jodłowym mamy możliwość zdobycia ostatnią karty specjalisty - SP4. Z tej mapy możemy iść do: Wschodnia Krem, Kopalnia w Górze Rzeki -1, Skraj Lasu Jodłowego, Pokój Kota, Magazyn, Leśniczówka, Podziemny Tunel -1, Las Klonowy.
|
Yammy - 2011-06-27 09:45:02 |
Las Klonowy
_________________________________________________________________________________________________________
Las który mimo agresywnej postawie potworów, potrafi przyciągnąć swym pięknym krajobrazem. Koło czasoprzestrzeni stoi Rect Lat, który odpowiada za część Aktu 3 razem z Eri Windspear. Z Lasu Klonowego możemy dojść do: Las Jodłowy, W Starym Lesie, Rynek Portu Alveus, Skraj Lasu Klon.
|
Yammy - 2011-06-27 09:46:43 |
Seli-Lusha
_________________________________________________________________________________________________________
Gigantyczna Lilia unosząca się na wodzie posiadająca naprawdę piękny i niezwykły urok. W głębi niej znajdują się Stróże. Ogólnie stwierdzając wokół wielkiego kwiatu nie ma żadnych potworów. Droga do lilii jest dość długa. Z Seli-Lusha możemy dojść do: Podziemna Ścieżka, Seli-Lusha -1.
|
Yammy - 2011-06-27 09:48:58 |
Port Alveus
_________________________________________________________________________________________________________
Stary, dostojny - Port Alveus. W nim najczęściej organizowane są wydarzenia tzw. eventy. Pełno jest handlarzy u których możemy kupić broń, biżuterię, jedzenie itp. Podobnie jak w NosVille. Z tej lokacji możemy także popłynąć na Glacernon - mroźną krainę, lub do Mortaz - pustynię. Z tej mapy mamy możliwość przemierzania do: MiniLand, Rynek Portu Alveus, NosVille.
|
Yammy - 2011-06-27 09:49:40 |
Cytadela
_________________________________________________________________________________________________________
To Kraina Wiecznego Zimna i Lodu. Aby do niej popłynąć należy przynależeć do frakcji Anioła, lub Demona. Na Glacernonie toczone są wielkie bitwy. W Cytadeli możemy kupić drobne rzeczy m.in. jedzenie, amulety itd. Z Cytadeli można dojść do: Zachodni/Wschodni Zamarznięty Ląd (to zależy od frakcji)
|
Yammy - 2011-06-27 09:50:15 |
Tundra Bitoren
_________________________________________________________________________________________________________
W tym miejscu toczone są bitwy pomiędzy Aniołami, a Demonami. Wieża graniczna na środku mapy umożliwia nam dostanie się na rajd mroku/ognia/wody, gdy dana frakcja wygrywa. Niekiedy walczy tu się o teren dolny, gdzie przebywają Bazyliszki. Z Tundry Bitoren możemy dojść do: Wschodni/Zachodni Zamarznięty Ląd.
|
Yammy - 2011-06-27 09:51:21 |
Port Pustyni Mortaz
_________________________________________________________________________________________________________
Oto nowy kontynent NosTale - Pustynia(Akt 5) Obszar całego aktu przeznaczony jest dla wyższych lvli. W tym miejscu 80+ lvle mogą pobrać misję od zaznaczonych na mapie trójkątem z wykrzyknikiem NPC. Na obszarze pustyń znajdują się także postacie u których możemy kupić posiłki, skrzydła powrotu i amulet powrotu.
|
Yammy - 2011-06-27 09:51:58 |
Obóz Neila
_________________________________________________________________________________________________________
Oto obóz wroga. Takich obozów w Akcie 5 jest dużo. Wrogowie to moby człekokształtne - rozbójnicy. Na tej mapie znajdują się także skrzynie rozbójników, które możemy otworzyć za pomocą klucza bandy rozbójników.Z tej mapy lokacji możliwość przemierzania takiej mapy jak: Otoczenie Obozu Neila.
|
Yammy - 2011-06-27 09:52:48 |
Obóz Akamur
_________________________________________________________________________________________________________
Jeżeli chcemy ten obóz odwiedzić to możemy być spokojni, ponieważ tutaj nie zamieszkują rozbójnicy. Tutaj znajdziemy wsparcie. Znajdują się tu NPC potrzebni do wykonywania dalszych misji. Z tej mapy możemy dojść do: Wschodni Obóz Handlarza, Zachodni Obóz Handlarza.
|
Yammy - 2011-06-27 09:54:34 |
Miasto Orła Pustyni
_________________________________________________________________________________________________________
Główne miasto Aktu 5. Tutaj rozmieszczeni są najważniejsi NPC m.in. Handlarze Złotem/Srebrem/Miedzią u których możemy kupić EQ, resy i jedzenie. Wieża Warp umożliwia nam przeteleportowanie się do Portu Pustyni Mortaz, lub do Obozu Akamura. Z tej mapy możemy dojść do: Zagubiona Pustynia, Obóz poszukiwaczy skarbów, Kwatera Akamura, Dziedziniec Aster.
|
Yammy - 2011-06-27 09:55:58 |
Centrum Aster
_________________________________________________________________________________________________________
Na pustynnym kontynencie zamieszczone są 3 świątynie. Jedna z nich to Aster. W świątyniach znajdują się NPC, lecz jest ich znacznie mniej niż w innych lokacjach.
|